ZADZWOŃ, ZAMÓW, DOWIEZIEMY 22 624 22 94

GG: 4029936

Zamówienia

Każda firma i biuro do swej pracy potrzebuje biurowych materiałów eksploatacyjnych. Szczególnie istotne jest to w przypadku urządzeń techniki biurowej takich jak komputery, drukarki, kserokopiarki, faxy, bez których nie wyobrażamy już sobie pracy współczesnego biura.
Firma ARTECH specjalizuje się w dostarczaniu Klientom:

  • tuszy, tonerów do drukarek, kserokopiarek i wszystkich urządzeń biurowych, nośników danych (CD,DVD, PenDrive), sprzętu biurowego,
  • wszystkich materiałów biurowych niezbędnych w każdym biurze tj. papier, segregatory, długopisy, galanteria biurowa – w pełnym wymiarze,
  • artykułów chemicznych (papier toaletowy, środki czystości) – kompleksowo,
  • artykułów spożywczych – kompleksowo.

Obsługa naszych klientów działa w trzech płaszczyznach:

Wszyscy Klienci mogą składać zamówienia w sposób dowolny w zależności od dostępu urządzeń.

ZAMÓWIENIA

Zamówienia prosimy składać przez telefon (22) 624 22 94, e-mailem na adres gc@artech.waw.pl,zamawiaj@artech.waw.pl lub Gadu Gadu 4029936.
Zamówienia składane do godziny 12.00 realizowane są na ogół w dniu zamówienia, zaś zamówienia przyjęte po 12.00 zrealizowane będą w dniu następnym.
Przed złożeniem zamówienia możemy dokonać wcześniej wyceny potrzebnych Państwu produktów i odesłać drogą mailową lub faksem,
W przypadku zamówień telefonicznych, faksowych lub GG prosimy dokładnie opisać potrzebne produkty. Jeżeli będziemy mieli jakąś trudność z realizacją Państwa zamówienia to skontaktujemy się w celu wyjaśnienia wątpliwości.

W zamówieniu proszę podać niezbędne dane do faktury VAT:

Telefon kontaktowy:
Nazwę firmy:
Adres firmy:
Kod pocztowy, miasto:
NIP firmy:
W przypadku dostawy, adres dostawy zamówionych produktów.
Godziny dostaw w jakich możemy dostarczyć zamówienie.

DOSTAWY

Wszystkie zamówienia są realizowane w dniu zamówienia, bądź najpóźniej dnia następnego maksymalnie w ciągu 12 godzin od momentu złożenia zamówienia w zalezności od stanów magazynowych.(od poniedziałku do piątku).

Zakupy za kwotę od ok. 250.00 zł. brutto dokonane w naszej firmie możemy na życzenie Klienta dostarczyć bezpłatnie na terenie Warszawy do Państwa biura. Fakt ten należy zgłosić handlowcowi podczas składania zamówienia, bądź zamieścić informację w mailu, faksie lub na GG.

Zakupy nie spełniające wymaganej kwoty logistycznej 250.00 zł brutto można odebrać osobiście z siedziby firmy Artech ul. Ogrodowa 39/41 (pon.-piąt. 9.00-17.00) lub zostanie doliczony dodatkowy koszty dostawy zawsze ustalany zKlientem przed doliczeniem do faktury. Prosimy o kontakt z handlowcem w celu ustalenia warunków dostawy.

Zamówienia przyjmowane są pod warunkiem:

  • braku zaległości płatniczych w stosunku do naszej firmy,
  • w ramach dostępności towaru w magazynie. W tym przypadku partner jest informowany o braku oraz ew. przewidywanym terminie dostawy i podejmuje decyzję czy realizujemy dostawę częściowo, czy czeka na realizację całości dostawy.

Pisemne zamówienie przysłane do firmy ARTECH jak również ustne są traktowane jako zobowiązanie do zakupu. W przypadku sprzedaży towarów nietypowych, które były sprowadzane na zamówienie partnera zwroty nie będą przyjmowane.

PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA

GOTÓWKA – Zapłata za zamówione produkty następuje podczas dostawy. Kierowca wydaje towar wraz z fakturą VAT. Klient jest zobowiązany sprawdzić w obecności dostawcy ilości zamawianych produktów wg. faktury. Po sprawdzeniu następuje zapłata gotówką kwoty na podstawie doręczonej faktury VAT, Klient będzie poproszony o pokwitowanie i podpisanie faktury niezależnie od obowiązujących przepisów.

PRZELEW PRZEDPŁATA – na podstawie wysłanej na Państwa adres mailowy faktury ProForma po wpłacie na nasz rachunek bankowy należnej kwoty po otrzymaniu należności na konto lub otrzymaniu potwierdzenia przelewu mailem zwrotnym lub faxem niezwłocznie dostarczymy zamówiony towar.

PRZELEW – Po złożeniu zamówienia mailem lub faxem niezwłocznie dostarczamy zamówiony towar w dniu zamówienia, bądź najpóźniej następnego dnia. Dla Klientów stale współpracujących z nasza firmą sprzedajmy na warunkach tradycyjnego przelewu. Standardowy termin zapłaty przelewowej to 7 dni. Warunkiem sprzedaży przelewowej jest trzykrotny zakup gotówkowy lub przelew-przedpłata. Do sprzedaży przelewowej jest niezbędne przesłanie mailem lub faxem dokumentów założycielskich Państawa firmy (NIP, regon, zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej lub aktualny KRS).

Sprawdź jak do nas dojechać

Polub nasz profil na fb